poniedziałek, 8 lutego 2010

A LA MUERTE CON UNA SONRISA / TO DEATH WITH A SMILE




Jakiś czas temu dowiedziałam się, że jakimś cudem moje plakaty doszły na czas do MUMEDI - Museo Mexicano del Diseno ( mimo, że byłam całkowicie pewna, że wysłałam je niestety po terminie, z czego zdałam sobie sprawę już po wysłaniu...) i znalazłam się na liście finalistów :D
Właśnie teraz odbywa się tam wystawa z zakwalifikowanymi plakatami. Szkoda, że to tak daleko, eh
EN:

Some time ago I found out that my posters got on time to MUMEDI - Museo Mexicano del Diseno ( although I was completely sure that I had sent them after the deadline, of course I realised that after I had sent them...) and I am on the Finalists' list :D
At the moment they are running an exhibition with qualified posters. It's a pity that it's so faraway, eh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz