wtorek, 3 listopada 2009

PAPAYA INTERACTIVE











W kwietniu skończyłam pracę nad projektem dla Papaya Films ( firmy zajmującej się postproducją reklam, filmików krótkometrażowych, aplikacji internetowych etc.).ostatnio utworzyli nową grupę w obrębie P.F.- Papaya Interactive, która ma się zajmować alternatywnymi projektami przy wykorzystaniu nowych mediów i offowych środków wyrazu. Potrzebowali prezentacji, która wzbudzi zainteresowanie konkretnych klientów, którzy podejmą z nimi współpracę. Przyznam, że praca nad tym projektem była dla mnie frajdą, ponieważ miałam możliwość zrealizowania swojego pomysłu i miałam przy tym wolną rękę, a to nie jest w Polsce jeszcze normą. W środku znajduje się prezentacja, która składa się również z rysunków utrzymanych w klimacie tych z okładki. Za zanimowanie projektu (według mojego pomysłu i wskazówek) odpowiedzialny jest Forin, mój wspólnik z Projektowanie.Org* i zrobił to super :)



EN:

In April I finished really pleasant project for Papaya Films (postproduction studio from Warsaw that produce commercials, short films, internet applications etc.) They recently have created the new sub group called "Papaya Interactive" which work is concerned on internet clients (net commercials, games, mobile). So, they needed presentation that would be rather different from the standard ones to get the interest of potential new clients. It was such a fun to be able to realize my idea for them and have free hand. Inside You can find the animated presentation, all made of drawings :D Animation (to my guidelines and idea) is the work of Forin and he did it super fine ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz